lollosayek

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av lollosayek - 11 januari 2012 19:35

Ska till Åby med bästa cheyen Johanna :D
Puss och hare gött


Dig och Johanna när vi var runt 5 ;)

Av lollosayek - 11 januari 2012 17:41

Alexander Makslahti: En snäll kille men inte känner så bra som går i min skola :)
Elin Lernerud: En otroligt underbar tjej som är min bästis<3
Emelie Torres: En snäll och söt tjej som dansar bra och går i min skola :)
Christoffer Falkbäck: En kille som går i min skola
Yasmine Axman: Otrolig tjej som danskar otroligt bra och är min bby ;)<3
Emelie Nordborg: En snäll och söt tjej :)
Gaja Wisniewska: En snäll tjej som går i min skola :)
Amanda Larssen: En snäll och söt tjej som går i min klass<3
Emilia Falk: Min älskling som har flyttat till Gävle och som jag saknar som in i helvete<3
Stephanie Ivankovits: En underbar tjej som är som en lille syster för mig<333
Jennifer Nilsson Palm: En snäll tjej som är min vänns syster ;)
Bella (Vet inte vad hon heter i efternamn): En snäll tjej som går i min skolan :)
Emilie Karlman: Min barndomskompis som går i min klass än en idag ;D
Jennie Persson Thörnqvist: En snäll och gullig tjeje som går i min skola :)
Malin Fidelie Lindell: En snäll tjej som går i min skola :) 

Presentation


Det här en en blogg om ... *RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
ja .. ni fattar nog ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards